Okullarımızda öğrenci kayıt işlemleri Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Kurumları ile Milli Eğitim Bakanlığı Özel Öğretim Kurumları Yönetmeliğinin ilgili madde hükümleri dahilinde, aşağıda belirtilen esaslar çerçevesinde yürütülür.
9. sınıflara kayıtlarda, aday öğrencilerin bitirdiği sınıfın öğretim programındaki derslerden okulumuz tarafından yapılacak Sınav ve Rehberlik görüşmesi sonucunda öğrenci kaydı yapılır. 9.Sınıf ilk kayıtlarında öğrenci Velisi E-Okul sisteminde öğrenci kaydı için "Özel Okulda Okumak İstiyorum" seçeneği işaretlendiğinde kurum tarafından kayıt anlık olarak yapılabilmektedir. Liselere Giriş Sınavından sonra herhangi bir tercih yapıldığında; tercihte yerleştiği okuldan nakil işlemi yapılabilmektedir. Veli nakil çıkan Liseye giderek nakil dilekçesi ile öğrenci naklini gönderebilir. İsteğe göre E-Devlet üzerinden de nakil işlemleri yapılabilmektedir.
10. 11. ve 12. sınıflara nakillerde, aday öğrencilerin bitirdiği sınıfın not ortalaması ve disiplin durumuna bakılıp, rehberlik görüşmesi sonucuna öğrenci kaydı yapılır.
* Veli E-okul üzerinden nakil işlemini başlatabilir.
Okullar, bölümler ve kayıt işlemleri hakkında bilgi alın. Randevu alarak kampüslerimizi ziyaret edin. Kayıt avantajlarını kaçırmayın.
Hemen Kayıt Ol!